Равновесие

2013/10/14 § 2 коментара


Есен на птиците, вечер на мокрите улици,
парчета от минути,
с аромат на цветя за продаване.

дъжд чай

Очаквам за втора среща непознатa.
Задържано равновесие.
Очаква ме за втора среща непозната.
Харесвам ли ти?

Ръцете ми са горещи – държа чай.
Очите ми са дълбоки – по повърхността.
Топъл съм – имам нужда от топлина.
Мълчалив съм – толкова погълнато мълчание.
Няма ме – ето тук съм.

§ 2 Responses to Равновесие

Вашият коментар

What’s this?

You are currently reading Равновесие at Ut ver dat florem ~ личен блог на Георги Петков.

meta

