Сутрин запази улиците си празни за мен

2014/03/07 § Вашият коментар


Спомените идват, когато паметта остарее
и аз не съм единственият, който е разбрал това.
Следвам потока на северните течения,
накъдето плуват хората като мен.

Има стая в гърдите ми –
за болка или за спонтанна радост
Аз никога няма да изчезна.
Аз вечно ще съм тук.

Шепна ти:
Сутрин запази улиците си празни за мен.
Сутрин запази улиците си празни за мен.

един неточен превод на Fever Ray

Вашият коментар

What’s this?

You are currently reading Сутрин запази улиците си празни за мен at Ut ver dat florem ~ личен блог на Георги Петков.

meta

