През вселената ( Бийтълс: Джон Ленън, Пол Маккартни ) – текст

2015/06/24 § Вашият коментар


Думите потичат като безкраен дъжд
в чаша от хартия
неудържимо плъзват се, изтичат
– през Вселената.

Езера тъга, вълни на радост
носят се в безбрежието на ума ми
обгръщат, галят ме и притежават.

Нищо няма да промени моя свят
Нищо няма да промени моя свят
Нищо няма да промени моя свят
Нищо няма да промени моя свят

Образи от светлина начупена,
танцуват пред очите ми като милион очи
зоват ме и повеждат
– през Вселената.

Мислите ми се извиват, като неспокоен
вятър в пощенска кутия
сляпо трополят и се отправят
– през вселената.

Нищо не променя моя свят.
Нищо не променя моя свят.
Нищо не променя моя свят.
Нищо не променя моя свят.

Звук на смях, сянка на живот
звучи в напрегнатите ми уши
примамва ме и кани

– безкрайно незагиваща любов,
която блестиш през мен като
милион слънца –

зовеш ме и ме водиш
отново и отново
– през вселената.

Нищо няма да промени моя свят
Нищо няма да промени моя свят
Нищо няма да промени моя свят
Нищо няма да промени моя свят

(:  
Across the Universe
(Бийтълс: Джон Ленън, Пол Маккартни)

Across the Universe  - През Вселената - Бийтълс

Across the Universe – През Вселената – Бийтълс

прев. Г. П.

Вашият коментар

What’s this?

You are currently reading През вселената ( Бийтълс: Джон Ленън, Пол Маккартни ) – текст at Ut ver dat florem ~ личен блог на Георги Петков.

meta

